Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Κάτι χορτοφαγικό... Κολοκυθάκια γεμιστά με μανιτάρια

   Μια φίλη σήμερα μου ζήτησε κάτι πιο χορτοφαγικό και χατήρι δεν μπορούσα να χαλάσω μιας και έχω μια συνταγούλα δοκιμασμένη γιατί να μην σας τη δώσω;
   Χορτοφάγος ξέρετε δεν είμαι, αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω, και αξίζει να την δοκιμάσετε και εσείς, δεν έχει περίεργα υλικά, όλοι τα βάζουμε που και που στη κουζίνα μας, και καλό θα ήταν να μπαίνουν πιο συχνά από ότι μπαίνει το κρέας για τους χίλιους λόγους που όλοι ξέρουμε, σίγουρα δεν θα τους αναλύσω εδώ πέρα, ίσως σε κάποιο άλλο άρθρο να γίνει και αυτό, αλλά τώρα είναι ώρα να μαγειρέψουμε λίγο διαφορετικά, και να πάμε τα κολοκυθάκια-παπουτσάκια ένα βήμα παραπέρα....και να τα πούμε:
   Παπουτσάκια με μανιτάρια:.....

   Για αυτό θα χρειαστείς, για 2 άτομα:


  4 κολοκυθάκια μέτρια





1 κρεμμύδι φρέσκο



 1 κρεμμύδι ξερό





6 μανιτάρια λευκά


1 καρότο


1 ντομάτα
και σάλτσα ντομάτας





1 χούφτα ρύζι

    αλάτι/πιπέρι/ρίγανη







ελαιόλαδο
       Πως θα το κάνετε;

1. Ψιλοκόβεται τα λαχανικά,
2. Κόβεται τα κολοκυθάκια για γέμισμα, τα αδειάζεται και κρατάτε αυτό που θα βγάλετε.

3. Σε ένα κατσαρολάκι, θα γιαχνίσετε (σοτάρισμα σε νερό) τα κρεμμύδια, το καρότο, τα μανιτάρια στη συνέχεια προσθέτεται την ντομάτα, το κολοκύθι που κρατήσατε με τα υγρά του (σε περίπτωση δυσπεψίας, η οποία προκαλείται από τα σποράκια του κολοκυθιού απλά το παραλείπετε), και το ρύζι, αν χρειάζεται προσθέτεται νερό και αφήνεται να βράσει για 5 λεπτά. Αλατοπιπερώνετε...
     Για να γιαχνίσετε, θα κάνετε το εξής, στο κατσαρολάκι θα βάλετε τα κρεμμύδια και νερό τόσο ώστε να καλύψει τα μισά κρεμμύδια και θα ανάψετε μέτρια φωτιά ανακατεύεται και περιμένετε να αρχίσει να βράζει το νερό προσθέτεται τα καρότα και τα μανιτάρια και λίγο ακόμα νερό και αφήνετε να βράσει έως ότου εξατμιστεί. Συνεχίσετε κανονικά τη διαδικασία μαγειρέματος, με αυτό το τρόπο θα γλυτώσετε το περιττό λάδι και θα γίνει ακόμα πιο ελαφρύ και υγιεινό.
4. Γεμίζεται τα κολοκυθάκια και τοποθετείτε σε ταψί, ρίχνετε λίγο ωμό ελαιόλαδο, γεμίζεται το μισό ταψάκι με νερό και τα βάζετε στο φούρνο για μισή ώρα 40 λεπτά, έως ότου μαλακώσουν καλά τα κολοκυθάκια.

Στη συνέχεια το απολαμβάνετε.

Μερικές μικρές καλές συμβουλές:
Τα μανιτάρια αυξάνουν την περιεκτικότητα του γεύματος σε πρωτεΐνη, αλλά παρ όλα αυτά μπορείτε να εμπλουτίσετε με τη συνοδεία κάποιου γαλακτοκομικού.
Σε περίπτωση δυσπεψίας στο κολοκυθάκι, με άλλα λόγια αν δεν μπορείτε να χωνέψετε το κολοκυθάκι, αυτό οφείλετε στα σποράκια του. Για να αποφύγετε την μετ έπειτα ταλαιπωρία, μπορείτε να παραλείψετε την ψίχα του κολοκυθιού από την γέμιση, και να προσθέσετε μερικά μανιτάρια παραπάνω.
Δυσπεψία μπορεί να παρουσιαστεί και από τα σποράκια του αγγουριού.


Εύχομαι φίλη Bessy να σου αρέσει, αλλά και σε όλους τους άλλους