Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Καλώς σας βρήκα!

     Καλή σας μέρα!

     Μετά από αρκετή σκέψη και έχοντας κάνει ήδη μια αρχή με τα blog αποφάσισα σήμερα να ξεκινήσω ένα ακόμα μέσα από το οποίο θα μοιραστώ μαζί σας, διάφορες αγαπημένες στιγμές μαγειρικής με δοκιμασμένες συνταγές, αλλά και δοκιμασμένες γεύσεις, μπορεί να είναι κάτι απλό, μπορεί να είναι κάτι πιο ιδιαίτερο, μπορεί να είναι μια συνταγή δίαιτας μπορεί να είναι όμως και FULLLL της θερμίδας!!!
     Για όσους δεν με ξέρετε η μαγειρική είναι το πάθος μου θα έλεγα και η συλλογή, η καταγραφή αλλά και η δοκιμή συνταγών θα έλεγε κανείς ότι με χαλαρώνει, με ηρεμεί, μου παίρνει όλο το στρες των ημερών! 
     Μου αρέσει να μαγειρεύω για μένα, για φίλους, για την οικογένεια μου. Μου αρέσει να δοκιμάζω νέες γεύσεις, νέα υλικά, και να κάνω περίεργους συνδυασμούς.
     Θεωρώ ότι το να ασχολείσαι με κάτι που αγαπάς είναι ένα ταξίδι με διαφορετικές στιγμές και περιπέτειες που γνωρίζεις νέα πράγματα, αλλά και νέους ανθρώπους ακόμα και μέσα από μια οθόνη υπολογιστή! 
     Σε αυτό λοιπόν το ταξίδι εύχομαι να σας έχω συνοδοιπόρους, θα χαρώ πολύ να μάθω την γνώμη σας, να δοκιμάσετε της συνταγές, να μου προτείνετε όμως και εσείς δικές σας!
    

    Καλώς ήρθατε σε ένα ταξίδι γεύσεων!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για αφήστε την γνώμη σας...