Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Κινόα με λαχανικά!

       Έχω μέρες να σας δώσω συνταγούλα ε; σήμερα σας έχω λοιπόν δύο έτσι για να το ευχαριστηθείτε! Την πρώτη "Κινόα με λαχανικά" μπορείς να την θεωρήσεις και χορτοφαγική, μιας και δεν υπάρχει ίχνος ζωικού προϊόντος, και το συνοδευτικό μπορεί να είναι κάποιο τυράκι που οι χορτοφάγοι θα διαλέξουν, κάθως το γνωρίζουν καλύτερα!
       Λοιπόν έχουμε και λέμε:
      Τα υλικά που θα χρειαστείς για 4 άτομα είναι:
    Μισή κόκκινη, μισή πράσινη, μισή κίτρινη πιπεριά
    Ένα μέτριο κρεμμύδι
    100 γραμμάρια μανιτάρια πλευρώτους ή
    6-7 μανιτάρια λευκά μέτρια ή
    αν θες κάνεις μια μίξη και από τα δύο αλλά στη μισή ποσότητα
    170 γραμμάρια κινόα
     περίπου ένα λίτρο νερό ζεστό κατά προτίμηση
     λίγο ελαιόλαδο
     αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, βασιλικό φρέσκο
Όλα τα λαχανικά να είναι κομμένα σε κυβάκια.
   

 Πως θα το κάνεις τώρα; Άκου να δεις:
Αρχικά σοτάρεις σε νερο/γιαχνιζεις το κρεμμύδι
 Στη συνέχεια προσθέτεις την κόκκινη και την κίτρινη πιπεριά και σοτάρεις/γιαχνιζεις και τρία λεπτάκια
 Συνεχίζεις προσθέτοντάς και την πράσινη πιπεριά και συνεχίζεις το σοτάρισμα/γιαχνισμα για άλλα 3 λεπτά
 Στο επόμενο βήμα θα βάλεις τα μανιτάρια να σοταριστούν/γιαχνιστουν για 10 λεπτάκια, εδώ μπορείς να αλατίσεις λίγο, με προσοχή όμως!!!
 Και έπειτα αφού έχουν μαλακώσει όλα τα υλικά προσθέτεις την κινόα, την σωτάρεις για δυο λεπτά προσοχή πολύ εδώ να μην σου αρπάξει η κινόα γιατί θα χαλάσει όλη η γεύση
 Μετ' έπειτα προσθέτεις το νερό ίσια να σκεπάσει καλά όλα τα υλικά και αφήνεις να βράσει,
 Για να βράσει η κινόα θέλει 15-25 λεπτά, σε όλη αυτή τη διάρκεια θα ανακατεύεις ώστε να μην σου κολλήσει κάτω, και όποτε χρειάζεται προσθέτεις νερό.

 Θα είναι έτοιμο όταν δεις ότι η κινόα γίνεται προς το διαφανές, και έχει μαλακώσει πολύ καλά, προσθέτεις αλάτι, πιπέρι και μυρωδικά, ωμό ελαιόλαδο, ανακατεύεις και σερβίρεις! Μπορείς να συνοδέψεις κρέας ή και να την φας έτσι σαν κρύο πιάτο με λίγο τυράκι.
Καλή σου όρεξη!!!

Σύντομα θα επανέλθω με αρθράκι για την κινόα!